My life as you know it.

Lev ditt liv, jag lever redan mitt. - Ellen Rytterlund

Hos Julia, natt inlägg.

Kategori: Allmänt

Hej hej.
Jag är as glad nu när jag fått min kära Iphone och den är redan gjord så att jag kan twittra, facebooka, blogga, nörda mig och terrorisera min babe. Ganska stolt faktiskt! :)
Idag vaknade jag upp hemma hos Adam vid typ 10, han var lagom bakfull precis som Vera. Haha, jag var den enda som inte drack igår :) känns bra men nu blir jag nykter fram till nyår! När dom vaknat upp lite till liv så gjorde jag och Vera frukost till lilla Adam :) när jag ätit frulle så skrev en väldigt söt person och jag vart väldans glad över det :) Nog om det. Denna dag har gett mig men för livet och jag behöver troligtvis gå i terapi... Men den har även gett mig ett leende på läpparna och fått mig och hoppa upp och ner tusen gånger. Jag är glad och på lördag är en riktigt bra dag ! Nu blir det mys med Julia och film :)

Puss/ Ln*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: